Book os til foredrag og workshops

I Senfølgerforeningen har vi mange års erfaring med at holde oplæg om senfølger. Vi møder deltagerne på lige fod og udveksler erfaring og viden om senfølger.

Vi holder oplæg for sundhedspersonale, i regionerne, i kommunerne, på Folkemødet, på konferencer og i større forsamlinger. Men vi har også meget erfaring med at møde deltagerne, hvor de er med deres senfølger. Har du særlige ønsker til et oplæg, er du altid velkommen til at tage fat i os til en snak.

Du kan få mere at vide om, hvad vi kan tilbyde og booke os til et oplæg ved at kontakte foreningens formand, Marianne Nord Hansen, som er tidligere kræftpatient, sygeplejerske og sociolog.

Se vores honorartakster for oplæg om senfølger

Formand, Marianne Nord Hansen
Tlf.: 29 82 28 74
Mail: info@senfoelger.dk

Kommende arrangementer i Senfølgerforeningen

Vi arrangerer oplæg med fagfolk, der deler den nyeste viden om senfølger. Vi har også netværksgrupper, hvor du kan møde andre med senfølger.

Se kommende arrangementer

Foredrag og debat om senfølger